Company's Descriptions | ||||||||||||||||||||||||||
Interwind was found in 02/09/2010 with the slogan: "Quantity is slogan of Interwind". Whatever the business we do, we always try to improve the quantity of products or services, the other things will come next. Interwind's main customers are SPA, and Cosmetic companies. Depending on the product, we can use the distillation (lemongrass) or handicraft (Jamine oil), we try to keep the final products to be nature. | ||||||||||||||||||||||||||
"数量Interwindのスローガンである":Interwindはスローガンに2010年2月9日に発見された。我々が何をビジネス、我々は常に製品やサービスの量を改善しようと、他のものが次にくる。 Interwindの主な顧客は、SPA、および化粧品会社である。製品に応じて、我々は蒸留(レモングラス)や手芸(Jamine油)を使用することができ、我々は最終的な製品が自然であることを維持しよう |
||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||
[TOP] [English TOP] [貿易検索日本語TOP] [貿易企業検索エンジン] [ウェブプロモーション]
群馬といえば 焼きまんじゅう/ 饅頭 パラオGTフィッシング倶楽部 調剤薬局 おっきりこみ 焼まんじゅう |